30 maart 2020

Stichting Libau tijdens de Corona-pandemie

De gezondheid van onze mensen en van onze klanten en relaties is het meest belangrijk voor ons. Libau houdt de ontwikkelingen met betrekking tot het COVID-19 virus nauwlettend in de gaten en volgt de adviezen en maatregelen van het RIVM teneinde de service richting onze klanten zo veel mogelijk te kunnen blijven waarborgen.

Een groot deel van onze medewerkers kan zijn of haar werkzaamheden vanuit huis uitvoeren. Zo kunnen wij de service verlenen die u van ons gewend bent. Gesprekken vinden bij voorkeur telefonisch of via videobellen plaats. Bij fysieke geplande afspraken nemen wij contact met u op om te overleggen of daarin een wijziging moet plaatsvinden. Hierbij geven we als organisatie gehoor aan de oproep van het kabinet om, waar mogelijk, thuis te werken.

De commissievergaderingen van de door Libau provinciebreed georganiseerde  gemeentelijke welstands- en monumentencommissies in Groningen en Drenthe (CRKC) vinden digitaal doorgang. Heeft u als indiener een vraag over de status van uw plan, neem dan contact op met uw gemeente. Heeft u als gemeenteambtenaar een vraag over de indiening, de mogelijkheid van toelichting of de verdere afhandeling van een plan, dan kunt u contact opnemen met de betreffende secretaris van de commissie.

Libau blijft voor u klaar staan en bereikbaar zoals altijd. We houden u op de hoogte als de overheidsvoorschriften tot veranderingen leidt in ons werken voor u. Mocht u vragen of wensen hebben, neem dan contact met ons op.

U kunt Libau telefonisch (050 – 31 65 45) en per e-mail (info@libau.nl) bereiken.

Ook Libau Steunpunt Cultureel Erfgoed Groningen (050-316 68 68 / steunpunt@libau.nl)en het Erfgoedloket Groningen (050 -313 27 09 / info@erfgoedloketgroningen.nl) zijn in deze periode per telefoon en e-mail bereikbaar.

 

Afbeelding: Tom Janssen, gepubliceerd in Trouw